09-8989759 :טלפון

השיטה שלנו לטלמיטינג

מיטוב מכירות שמה לעצמה מטרה לספק שירותים ברמה אחרת בתחום הטלמיטינג, המתבססים על יושרה, איכות ושירות בלתי מתפשרים. אנו פועלים כחלק מהמערך השיווקי של חברות וארגונים מכל התחומים, ורואים עצמנו שותפים מלאים ומרכזיים בדרכם. אנו מאמינים באיכות השיחות המתבצעות ולא בכמות, דרך המביאה בפועל לביצוע של עסקאות רבות יותר.

  • לא מספקים שירות תאומי פגישות לתחום הביטוח

טלמיטינג – שלבי העבודה:

  • הגדרת הקמפיין: בראשית התהליך נגדיר יחדיו את קמפיין המכירות שלכם – איזה מוצר או שירות אתם רוצים למכור ולאילו קהלים.
  • פילוח לקוחות המטרה: ניתוח ואיתור פלחי השוק המתאימים עבור קמפיין הטלמיטינג; בשלב זה נגדיר במדויק אל אילו חברות ועסקים יש לפנות, ואל איזה בעלי תפקידים בהם.
  • הפקת דוחות הנתונים: הפקת דוחות נתונים של הלקוחות הפוטנציאליים, על פי מאגרי הלקוחות הנרחבים שיש בידינו ואלה שיש בידכם.
  • הכנת תסריטי מכירה: בהתאם למטרות וללקוחות המטרה של הקמפיין, נכין תסריטים לקביעת הפגישות, הכוללים הצגה מדויקת ואטרקטיבית של השירות/מוצר שלכם ושל מטרת הפגישה המיועדת. בתסריטים אלה נתייחס לפתרונות במקרים של התנגדויות.
  • שליחת מידע מקדים: לאחר קיום שיחות המכירה, ישלחו נשות המכירה מידע מקדים על אודות חברתכם והמוצר/שירות/שיתוף הפעולה שאתם מעוניינים להציע.
  • קביעת הפגישות: נשות המכירה של מיטוב מכירות הן בעלות ניסיון רב בשיווק, הפועלות תחת מתודת מכירות ברורה ומוכחת. השיחות יתנהלו בצורה מכובדת וקשובה, ללא שגיאות לשון או הפעלת לחצים אלא תוך שמירה על שפה נאותה ומקצועית, בצורה שיווקית מובהקת אך גם נעימה.
    – השיחות מכינות ומיידעות את הלקוחות בכל הקשור לנושא הפגישה ולמטרתה.
    – מועדי הפגישות ומיקומן נקבעים בצורה מסודרת ומתואמת תוך מעקב ועדכונים עד לקיומן.
  • משוב: לאחר ניתוח השיחות המתבצעות, נזהה נקודות לשיפור – בכל הנוגע לפילוח לקוחות המטרה ולהצגת המוצר או השירות – ונפעל בהתאם.

תורגם על ידי Webist